amamoms yaaa amin inşallah canım benim 💛inşallah kucağımız boş kalmasınn ben inanıyorum güzel olacak içinde de tüm isteyenlere ❤️🩹ama sana tavsiyem bende pcosluyum kasımda kürtaj oldum düzenli beslenmek çok önemli hayatından paketli gıdaları çıkardığında ve bu folik asidini de düzenli kullandığında allahın izniyle süreç kolay oluyor ve birde keten tohumu ve kabak çektirdeği içi yiyebilirsin marketlerde satılıyor kahvaltılarında eşlik edebilir ve omega 3 vitamininide alırsan süper olur diyetisyen tavsiyesi bunlar yumurtalık gelişimi için çok faydalıymış ben yeni aldım regl olsam ovulasyon takibiyle birlikte değerlendiricem çünkü pcos çok yıpratıcı maalesef ama çözümsüz değil bu arada 💛💛🌼