Normalde 25/26 günde bi olan adetim geçen ay 30 gün sonra geldi kadın doğumda hormon testi yaptırdım alttan muayene etti ve polykiss diye bir vitamin önerdi kullandım bu ay 31. gündeyim hala adet olmadım 2 gündür kahverengi sürüntü şeklinde peçetede görülen kanama vari birşeyler var kasık ağrım var vitamin yarın bitiyor devam etmelimiyim gebelik var mıdır bilemedim