babyandmommy Bende 3 gün bakmıştım 24. Haftada değerlerim iyi çıktı takip etmeyi bıraktım 28. Haftadan sonra şüphelenip tekrar ölçüm yapmaya başladım ve gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı maalesef kötü beslenme alışkanlığınız varsa çok tatlı yada ekmek azaltmanızı öneririm nacizane 🌸