Prenseslerim_ menmunım canım. Emırler çok zekı oluyor gerçekten. Bır de çok hırcın olmuyor bebeklıgı bıle sakındı. Dayımın oğlu da Muhammed emir aynı şeyleri onlarda da dıydum. Varlığı yokluğu Bellısız evde dıyolar hatta. Insallah sizde koyarsanız ısmını akıllı uslu bır çocuk olur