Aysgl0811 Kızlar cinsiyeti öğrendik kız diye tahmin etmiştik. Bebeğimiz yokken bile isim bulmuştuk onu koyacaktık sonuç şaşırttı. Şimdi erkek ismi bulamıyoruz. Önerileriniz var mı? 😊🌸
Nilayy95 Aysgl0811 kıza çok isim var ama erkek zor bulunuyor. Dini mi , öztürkçe mi nasıl bi isim arayışınız var
Minigim2727 Aysgl0811 ılk olgunun adı emir. Sımdı Ikıncı gebelıkte de Dr erkeğe benzıyor dedı. Bnde kendını kıza hazırlamıştım ☺️ arkadaşım barlas koydu begenmıstım
BenimBalBidigim Aysgl0811 Hayırlı olsun 🌸🙏🏻 Aras Ayaz Çınar Yağız Atlas Alpaslan oğlum olsa bunları düşünüyorduk..
19Kubra03 Nilayy95 Bizde de tam tersi oldu ya, erkek olsa ismi hazırdı. Kızmış bebeğimiz, kız ismi bulmak zor geliyor bana da ☺️
Aysgl0811 19Kubra03 bizim kız ismi dizi karakterinin ismiydi eşim istedi. İkinci ismi de ben eklemiştim ama bu seferlik olmadı bakalım nasipse 2. Ye iniallah. Daha ilkini doğurmadan bendeki de 😁
19Kubra03 Nilayy95 Bade ismi benim de hoşuma gidiyor ama Farsça kökenli sanırım. Biz de Türkçe kökenli isimler istediğimiz için hem popüler olmayıp hem güzel olan isim bulmak zor işte ☺️
19Kubra03 Aysgl0811 Ben de Bilge ismini düşündüm kızıma, eşim de erkek olursa koyarız dedi. Alper, Altay, Tuna, Akın, Barış, Barkın, Metehan…Liste böyle uzar gider ☺️
Aysgl0811 Falan bebeğimiz olduğunu öğrendiğimizde kız diye hissettik ona yoğunlaştık eşim ilk öğrendiğinde ismiyle seslenmişti falan histi bizimkisi