yagmur_17 canım doktor açlık şekerinin 95 altı olması gerektiğini söyledi 100 ü geçmediği sürece sıkıntı olmaz dedi yani 95-90 arası tutmak pek mümkün değil gibi geldi bana zaten benim açlık hep 100 üstü çıkardı zor düşürdüm özellikle sabahları kontrol ediyorum gün içinde yemek saatlerime uyduğumda da bir sıkıntı yaşamıyorum tatlı isteğini de hep meyveden karşılıyordum şimdi değişik bişey ya da tatlı türevi bişey yediğimde ölçerek hep kontrol ediyorum bir de her doktor farklı bişey söylüyor valla kim doğru kim yanlış bilemiyoruz..