Aselim_43 estağfurullah, benimde ilk doğumumdu 4.5ay önce yaptım aklınıza gelen bütün soruları sorabilirsiniz. Bende öncesinde parça parça kahverengi şekilde geldi sonra bir anda adet kanamaaı gibi başladı o şekilde gittim hastaneye 5cm açılma vardı 3saate doğurdum 🥰