Merhaba hanımlar yardımınıza ihtiyacım var 40+5 oldum bugün yarin yatışım yapılacaktı normalde hiçbir doğum belirtim yoktu bugün sabah kahverengi gibi bir akıntı geldi nişan olabilir mi sancım falan herhangi bir şeyim yok şu anda hastaneye direk gitmem gerekiyor mu doğum başlamış olabilir mi yoksa bekleyeyimmi sancımın gelmesini evde