Ebruebos benim daha önceki t3 t4 ü bilmiyorum numune reddedildi yazıyordu geçerli sayılmamıştı yani normal değildiyse de düzelmiş galiba ben randevu bulamadığım için daha önce gitmedim bundan sonra doktorun dediğine göre hareket edeceğiz artık yüksek olmasını istemiyorlar ilaç veriyorlar onu biliyorum sadece