Yaa kuzum inan bende yeni evlenmiştim gecen mayıs ayında, en üst katta oturuyoruz ev boslen bırkaç tane görüyodum ama ev daha temizlenmedı dıye sanıyodum sonra yerlestık balayından gelınce evde gorup çığlığı koparıyodum hep. Bınada kımsede yok sanırım karsı komsum eskıden oldugunu dedı bırde camları yazın hep açar otururdum sıcak dıye çatı oldugu için üstüm sineklik yok eve gırıyodu uçanı yürüyeni çok cekıyor ınsan Allah yardımcımız olsun bu konuda vallahı öldürmeye de korkuyorum gormeyede