Belli aralıklarla ortaya çıkıyorlar o kadar korkuyorum ve tiksiniyorum ki bu böcekten yani resmen beni buluyorlar.nereden geliyolar aslaa anlamıyorum bi bakıyorum salonda bi bakıyorum koridorda.. sokak kapımızın altı biraz açıktı orayı kapattık 11.katta oturuyoruz🫠 ilaç da bulamadım bi türlü epeydir yoktu meydanda yine gördüm bu sabah delirtecekler beni