Ozgenurr1234 Kızlar 38+2. Haftadayim hastanede yatıyorum zatureden dolayı normal doğumu bekliyor doktor. Ama normal doğum için bence var gibi geliyor sizler kaçıncı haftada yaptınız ilk dogumunuzu
Parinas Ozgenurr1234 evet daha zaman alabilir ama kısa sürede de olabilir, kontrol altında olmanız gerekiyor bu süreçte. Sabredin. İlk doğumun da belli bi zamanı yok herkeste değişebilir. Ben 42+0 da yaptım mesela ama çevremdekiler de hep 38 39larda yapıyor
Ozgenurr1234 Ya bu gidişle daha hastanede yatacağım gibi doktor doğuma kadar buradasın dedi. Hiç mi daha erken yok daraldim hastanede
Milenamavi Ozgenurr1234 ben daha doğum yapmadım ilk hamileligim ama kuzenlerimi yazayım ikisi de kiz bebek doğurdu biri 37. Haftanın son günü diğeri 39. Haftada doğurmuş kendimde 36. Haftadayim yeni sordum fikir almak için geçmiş olsun bu arada sağlıkla kucağına al insallah
Ozgenurr1234 Benimkide baş assagi uzun zamandır döndü yürümekte zorlanıyorum. Doktor çatı muanesi de yapmadı yapılsa olumsuz olucaksa direk sezeryana girip doğum yapmak istiyorum çünkü zatureden dolayı aşırı derece kaburga ağrıları çekiyorum
Ozgenurr1234 Herkesin tarihler çok değişken belkide daha uzun mu bekleyecegim yarına 38+3 olucagim ama belirtti yok sancı yok
Ozgenurr1234 Erkek bebek daha gec geliyor diyor herkes birde bu gidişle sezeryana kayacagim ama doktorda oksurmekten dolayı sezeryanda dikişlerin açılır diyerek korkutuyor normale teşvik etmeye çalışıyor
Parinas Ozgenurr1234 doğru söylüyor ☹️ben sezaryen olmadım hiç ama öksürmek hapşırmak vs bile dikişleri ağrıtıyor diyor hep çevremdekiler hele ilk zamanlar. Açılma da olabilir tabi hastasın sonuçta kriz şeklinde öksürük gelebilir. Doktorunu dinle bence en kötü epidural alırsın falan doğumun hızlı ilerler
Aykut Ozgenurr1234 38+4 de yaptım ilk doğumu 38+2 de hastaneye hafif kanama yüzünden yatış yapıldı 2 gün sonra oğlum Doğu normel suni sancı verildi güzel rahat bir doğumum oldu şuan ikinciyi bekliyorum son haftalarım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🤲
Buseniz44 Ozgenurr1234 29+5 de doğum yapmıştım gebelik zehirlenmesinden yüksek tansiyondan dolayı şimdide 12 haftalık gebeyim inşallah bekleriz sonuna kadar