_ADEL_ Bebininannesi Ben korunuyorum hapla korunduğum sıra doktor eşimin korunmasına gerek yok demişti baban daha 8 ay önce doğum yaptım üstelik sezeryan sizce bir şey olur mu doğum sırasında
_ADEL_ Ferik sezeryan ile mı doğum yaptılar beni çok korkutan oldu testi yapar yapmaz ağlamaya başladım😞
Asli_han2 g_cnnn aynen öyle bende kaç kere yaptım böyle çift çizgi çıktı sonra kan verdim negatif çıktı yalancı testler