g_cnnn Seymatatoglu var hamilesinn 🥰ama test markası ney days doctor yada artimed ise yarın sabah başka testle dene
_ADEL_ Seymatatoglu Kızlar bende tetsimin fotoğrafıni atcam ama atamıyorum bana da yardımcı olur musunuz
Seymatatoglu Katya1 O yüzden kararsızım 3ünde adet oldum en son geçmedi daha bide anlamdım nasıl oldu midem kalkıyordu kaç gündür bugün test yapiyim dedim yapar yapmaz silik gördüm sonrada böyle belirginleşti dr beta değeri çıkarma acana gitsem
Bebininannesi Seymatatoglu üşenme git acile ver. Alarm kur 1 saate çıkar. Koş. Ben gece 4te gidip kan verdim 😄😄😄
birdilektut15 Seymatatoglu canım benimkiler seninkinden dahada koyuydu bende böyle iki tane yaptım 0.85 çıktı kanda yani artımede çok güvenme inşallah vardır negatif çıkarsada çok üzülme bu marka bu testler seni heyecanlandırıyor sonrada hayal kırıklığı kaç kez yaşadım🥹🥹
Seymatatoglu Bebininannesi 😂😂 ay burda acilde beta bakmıyorlar ya arkadasım gitti sabah kadın doğuma gidin diye göndermişlerdi
Asli_han2 g_cnnn aynen öyle bende kaç kere yaptım böyle çift çizgi çıktı sonra kan verdim negatif çıktı yalancı testler
Bebininannesi Seymatatoglu özelde bakıyorlar durumunuz varsa. Bir hastanede 214 başka hastanede 600 tl ödedim.
Seymatatoglu birdilektut15 inşallah inşallah rabbim herkesin gönlüne göre hayılrısı versin inşallah 🫠
Seymatatoglu _ADEL_ mutluresim.com dan yapabilirsın linki buraya yapıştırcaksın oraya fotoğraf yükleyince 🙂↔️