anne890 Prenses-anne döner insAllah daha çok zamanı var 29 haftada makat gelişti bende de 33 haftamdayım dönmüş çok şükür çok dönüyorlar doğum zamanına kadar
seyma0661 Busranurer ay ben totomu yataktan kaldıramıyorum nasıl yaptınız o hareketleri 😂 bende doktoruma sordum yapayım mı diye doktorum önermedi bebek dönmüyorsa vardır içerde bi sıkıntısı yeri dardır vs kordon dolanmasına sebep olursun riske atma demişti (devlet hastanesi )
Prenses-anne seyma0661 Bende sadece yürüyüş yapıyorum ben yatıp uyuyunca kızım başlıyor içerde hareketlenmeye 😂🌸
Busranurer seyma0661 ben elimden geleni yapayım kafasindayim bide hamileliğimin başından beri pilates yapıyorum o yüzden çok zorlanmadım😊
Suleozkanmavi Bi esneme hareketi var onu yapın . Koltukta mesela aşağı doğru sarkın ama bunu yaparken yanınızda bırısı olsun sürekli spor yapan bırı degılsenız zorlanırsınz
ilaydaalptekin Prenses-anne banada ters gelio denmişti 35 hafta dayken döndü için rahat olsun döner inşallah
Prenses-anne ilaydaalptekin İnşallah annemde döner diyor bakalım bekliyorum bir dahaki kontrolüme kadar🙏🤲🌸🥰
Serrasmsk Prenses-anne bugün doktordaydim benim de öyle doktor alanı çok olduğu icin 34 e kadar döner dedi zaten her seferinde şekil değiştiriyor merak etme
Prenses-anne Serrasmsk Evet bana da öyle dedi ekrana da sığmıyor artık parça parça baktı zaten inşallah döner🙏 🤲🌸
Sundus_0 Mervecimmm ben şuan 34 haftalığım ama bebeğimin pozisyonu normal , siz bebeğiniz dönsün diyet egzersiz vs başka bir şey yaptınız mı acaba ?
Busranurer Sundus_0 32 de söyledi doktorum başı yukarıda diye o söyler söylemez başladım kendisi söyledi zaten bu egzersizleri yap diye
Sundus_0 Busranurer peki daha önce ki haftalarda egzersizler yapmışmıydınız yoksa direk 32 haftalıkken mi yaptınız bu egzersizleri öncesi de varsa faydası olmuştur diye düşünüyorum
Busranurer Sundus_0 ben 20. Haftadan beri sürekli pilates yapmaya çalışıyordum vücudum pilatese alışkın ama bebeği döndürmek için hareketleri doktor makat pozisyonda deyince yaptım 32 de söyledi yapmaya başladım 35 te kotrole gittiğimde dönmüştü başı aşağı
Mervecimmm Sundus_0 önceki sezaryen olduğu için. Yoksa bunda normal doğum için tüm şartlar mevcut aslında.