deletedmom43191 wherearetheavocados maşallah sana maşallah 🥰🥰🥰 ne güzel doğumun olmuş darısı bana inşallah 🥰🥰🥰
deletedmom43191 wherearetheavocados 3 gün giremedim buralara merak ettiğini biliyorum canımmm haftaya cuma suni ile doğuma alınıyorum 41+0 da yani
agustosboceklerim2 deletedmom43191 Rabbim kolaylık versin inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin
wherearetheavocados deletedmom43191 alışmaya çalışıyorum arada yaş farkı az olunca zor oluyor çocuk etkileniyor
wherearetheavocados deletedmom43191 önce unursamadı eve gelince gerginlik oluştu vurmaya felan çalıştı gece uykuları bölündü çığlık kıyamet ağlamalar felan şimdi yeni yeni alışıyor gibi
Limonlukek21 wherearetheavocados Bir postunda sanki tarçın suyu içtigini okumuştum sence onun etkisi oldu mu
Limonlukek21 wherearetheavocados 39+6 oldum ne nişan var be bir şey gündüz sancılar yok oluyor zaten 🥲