22+5’den beri adet olcakmışım gibi ağrılar sancılar yaşıyorum . ACİLE gittim doktor muayene etti . İdrar testide yaptı temiz çıktı. Ona rağmen monural şase birde dolorex fitil verdi . Kullanıyorum. .. kendini sıcakta tutuyorum . Ama geçmedi . 23 hafta oldu . Yine durduk yere belime ağrı girdi sancı başladı . Böyle bir durum yaşayan var mı ? 🥹🥹 uzandım hayla geçmedi . Artık sinirlerim bozuldu. Bunlar normal mi ? Yardım eder misiniz ? 🥹