asemvekardesi Tazeanne2016 bende aynı şekilde ben hayat Hastanesi’ne gidiyorum onlarin anlaşmaları yoktu sadece temsilci telefon numaralarını verdiler bende daha aramadım 7+4 benim daha
Tazeanne2016 asemvekardesi inşallah güzel sonuçlar çıkar 10. Haftadan sonra öneriliyor daha araştırmak için vaktiniz var
dumancagla Eskişehir’e gelme şansınız varsa tıp fakültesinde genetik bölümünde 450liraya yapıyorlar ama sonuçlar 1 ay içinde çıkıyor
asemvekardesi dumancagla gelme imkanım var ancak devlet hastanesi yada üniversiteler riskli gebeliklerde yapıyor diye biliyorum
dumancagla asemvekardesi herkese yapıyorlar şehir dışından gelenler de oluyor randevu almadan bakıyorlar fakülteyi arayıp bilgi alabilirsiniz genetik bölümünü 
Mimi_ Genoksa yaptırmıştım 12. Haftamda. bursada lab a gidip. onlar ankaraya yolluyor kan verdikten sonra resmi bayram vardı ve bir haftada sonuç geldi. Bir kaç yer aramıştım bir kaç doktora sormuştum aklıma burası yatmıştı
ArzuYenin asemvekardesi 12. Haftada yaptırdım. 12 bin tl ödedim. Cinsiyetin söylenmesi sağlık bakanlığı tarafından yasaklanmış gerçekten buna hiç anlam veremedim. Zaten doktorlar 12. Haftada %80 cinsiyet söylemeye başlamış oluyorlar. Gelen sonuçta da yazıyor söylenmesinin yasak olduğu orda da söylüyorlar ama bildiğim kadarıyla doktora gidiyormuş. Sonucum daha dün çıktı ben doktora gitmedim henüz ama gidince doktora soracağım artık inşallah ona gelmiştir cinsiyeti 🤷♀️
asemvekardesi ArzuYenin ArzuYenin Dr um da aynı şeyi söyledi size gelen raporda yazmaz ancak bize ylgelende yaziyor dedi
ArzuYenin asemvekardesi Bak taradığı hastalıklar da yazıyor burada sonuç böyle çıkıyor. Saptanmıştır veya saptanmamıştır yazıyor saptandıysa hangi hastalık olabileceği yazıyor.
Bas00 asemvekardesi bebekte kalpte parlsktik vardi kalpte parlaklikta down cocuklarda daha çok görülüyormus benimde aile öykümde down sendromu olduğu için doktorum tavsiye etti o yüzden ysptirdim canim temiz çıktı çok sukur 3 günde sonuçlandı birçok genetik hastaliklra bakıyorlar
Sila41_ asemvekardesi eskişehirde osmangazi üniversitesinde yaptırdım 444 tlye öneriyorum doktorlwr da güveniyor