asemvekardesi 12. Haftada yaptırdım. 12 bin tl ödedim. Cinsiyetin söylenmesi sağlık bakanlığı tarafından yasaklanmış gerçekten buna hiç anlam veremedim. Zaten doktorlar 12. Haftada %80 cinsiyet söylemeye başlamış oluyorlar. Gelen sonuçta da yazıyor söylenmesinin yasak olduğu orda da söylüyorlar ama bildiğim kadarıyla doktora gidiyormuş. Sonucum daha dün çıktı ben doktora gitmedim henüz ama gidince doktora soracağım artık inşallah ona gelmiştir cinsiyeti 🤷♀️