Gamze88 ben de göbeğim belirginleşmeye başlayınca çıkarmıştım kıyafetin üstünden çok kötü görünüyo diye. Doktor onun bebekle bi bağlantısı yok çıkarmaman sorun olmaz demişti. Duşa girdikçe gusül aldıkça takıp çıkarıyorum deliğe su değmesi için. 38+5iz ama kapanmadı 😊