Gamze88 Merhaba anneler ve anne adayları,21.haftamızın sonuna doğru ilerliyorum 😍nasipse oğlumuz olacak,son kontrolümde doktoruma sormuştum ama birde size sormak istiyorum,göbeğinde piercing olan anneler ya da arkaşları takıp bilgisi olan yazarsa sevinirim,kaçıncı ayda çıkarttınız acaba ?cıkarttıktan sonra kapanan oldu mu ?bilgiisi olan yazarsa Sevinirim ❤️❤️💐🥰
Mimoza Gamze88 bende de vardı kaçıncı haftada cıkarttım hatrlamıyorum ama dördüncü ay civarı olması lazm cıkartmakta lazm şuan 28deyim göbek deliğim dışarda😒kapandı mı bilmiyorm bakamam bile
Elizveannesi Gamze88 ilk gebeliğimde, bu haftalarda çıkarmıştım.o zaman yaklaşık 1 senelik delik olduğu için doğum sonrası kapanmıştı 😌 Sonra taktırmadım tekrar. Şimdiki doğumumdan sonra tekrar deldiricem..
Den Gamze88 canim ben ogrenir ogrenmez cikarmistim ama benim cok eski 15yasinda falandim sanirim yaptirdigimda.Açik hala ama eger kapanir diye korkuyorsan bildigimiz ip takabilirsin bi arkadasim ole yapmisti ve kapanmadi
SILA33 Merhaba bende de var pircing uzun süredir kullanıyorum suanda 32+2 haftalık hamileyim karnım belirginleşmeye çıkmaya başladığı zamanlarda çıkardım kapanmasın diye de ara ara takıyorum çıkarıyorum bence bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum cnm
Eccess Bendede vardı şuan 14 haftalığım 5 haftalıkken fln çıkarmıştım nasılsa çıkarmam gerekicek die kapandımı bilmiyorum
Gamze88 Den aklıma o da gelmişti küçükken annen kulagıma takardı 🙈acaba göbekte de olur mu die düşünmüyor değildim ,ara ara takıp çıkarmak zor gelirse öyle de denim ben o zaman 🥰teşekkür ederim ❤️💐
Den Seva____seva piercingin topunu cikarip basina ipini baglayip cekersen otomatikman ip gecmis olur umarim anlatabildim 😁
gdaslik Ben göbeğimi zorlamaya başladığında çıkarmayı düşünüyorum 14 haftalığız bir sıkıntı yok şimdilik 10 yıl önce deldirmiştim bende o zamandan beri takıyorum.
aaasenaaa Cikarmasak ne olcak ki bende de var ben 19. Haftadayım hala çıkartmadım çok ilerleyen zamanlarda çıkarmayı düşünüyorum☺️
Gamze88 aaasenaaa bende çıkarmam diyordum ama 5. Aya girince dahada gerilme oldu çıksa iyi olur,normal iğne ile bile ipi geçirip takabiliriz sıkıntı olmaz galiba ,🙈😅
aaasenaaa Gamze88 canım benim karnım çok gerilmedi ama altta karnım oyüzden bi dezavantaj olmadı çok gerilirse mecbur 🤗🤷🏻♀️
Burcubby Gamze88 hamile olduğumu öğrendiğimde çıkardım, Karnım büyüdükçe delik genişliyormuş gibi hissediyorum nedense 😏