Mlksde ben 4 yıl önce kızımı 38+3 te tansıyonumdan dolayı sunı sancı alarak dogurduö. Tüm sancı sürecim 4 saat sürdü bunun 2 saatı normal çektim sonraki 2 saatte de epidüral yaptırdım ve gercekten prenses gibi gecirdim sonrada kızım dogdu cok sükür 😍ilk dogumumdu, suni sancı ile sanırım süreç daha hızlı oluyor daha sık sancı cekıyorsunuz ama daha kısa sürüyor hersey.. zaman konusunda da ne önerebilirim bilemedim eltimin cocukları hep 42. Haftalarda dogdu ama herkeste aynı mı durumlar, riskler bilemiyorum