Gzlnn Arkadaşlar 14 haftalık gebeyim. Bugün temizlik yapayım dedim koltukları kaldırdım biraz altına halıyı koyabilmek için , sonradan çok pişman oldum acaba bebeğe bişey olmuş mudur diye ? Sizce muayeneye gitmeli miyim 😔😔
mlkkk Gzlnn her hangi bi riskiniz yoksa nişey olduğunu sanmıyorum ilk gebeliğimde de bu ikinci gebeliğimde de Seyit onbaşı gibiyim kendimi hiç bişeyden esirgemiyorum maşallah🤦🏼♀️😅
Gizemnurnr Gzlnn ilk gebeliğimde de 2. Gebeliğimdede ağır kaldırdım çok şükür bir şey olmadı 35 haftaligin dün yatağı çektim kasiklarinuzda ağrı yoksa bişey olmaz Allah’ın izniyle ama yinede dikkatli olun kendinizi tanıyarak kaldırın
_biranneadayi Gzlnn 20 kilo oğlum akşama kadar kucağımda. Bazen karnıma atlayıp zıplıyor ne kadar dikkat etsem de😑 Allaha emanet yaşıyoruz ağrın yoksa bi şey yoktur
keyfimin-kahyasi-misin Gzlnn Dikkat edilmeli ama ben de kaldırdım ve çoğu zaman kova taşıyorum evim sobalı bir sorun olmaz ama orantısız güç kullanarak aniden eğilip zorlamak zarar verebilir dikkat edilmeli
MervEslinArden Gzlnn Kanama yoksa bişey olmaz kızım 25 kilo düştü diye kucağıma alıp eve çıkmıştım halada bazen bi kucaklıyorum istiyor sakinleşmek
mucizemom8 Gzlnn sanmıyorum bişey olacağını doktorum bir hastaya demişti ağır kaldırmakla bebek düşmez saçmalama diye de doktorun dediği de ne kadar doğru bilemiyorum 😁 korkmayin olmaz inşallah ağrınız vs yoksa tedirgin olmayın 😇
mlkkk Gzlnn bel ve kalça ağrısı yaşadığım için mümkün olduğunca yapmamaya çalışıyorum ama oğlum 22 kg onu kucağıma almam gerekiyor bazen 🙂↕️
keyfimin-kahyasi-misin Gzlnn Aniden orantısız güçle ağır kaldırmak zarar verebilir ama dikkatli kaldırılırsa bişey olmaz çok fazla olmadikca
Gzlnn MinikBrokoli aynen öyle oldu ilk haftalar çok dikkat ettim doğru düzgün iş yapmadım ama artık yavaştan başladım