Yarenn24 canım benim de ilklerde canım çok yanmıştı ama ben doğum yaptım hiç yatmadım hastanede bile heralde dedim tahriş ettim sürekli hareketten. Sonrasında adaçayını demledim şişeye koydum tuvalete her girdiğimde onunla yıkadım dikişlerimi yumuşattı o kadar azalttı ki acımı kısa sürede de geçti ama günlük taze demlenmesi gerekiyor. İsterse varsa evde bir de onu dene bana arkadaşım söyledi ona iyi gelmiş bana da iyi geldi. Çabucak iyileş inşallah ❤️