Yarenn24 öncelıkle gecmıs olsun yaranız ne zaman duzelır ona bır aey dıyemem ama enfeksıyon kaptığını cok net anlarsın ben ilk dogumumda sezaryen bölgemden enfeksiyon kaptım bırkac gun sonra ortaya çıktı operasyon bölgemde yanma hissi vardı sanki yaraya kolonya dökmüş gibi bir histi öyle basladı ertesi gün doktoruma mesaj atmıatım fotograf ıstedı o bolgeyı foto cekıp attıgımda enfekte oldugumu soyledı hemen kontrole gel dedı gittigımde gercekten öyleydı yanılma yoktu crp degerım yukselmıstı hemen, o Gun müdahale edıp ertesı gun tekrar gelmemı ıstemıstı gıderek kötüye gıdıyordu crp tekrar bakıldıgında deger katlamıstı acil yatıs verıldı bır süre hastnede yattım damardan hergun antıbıyotık tedavisiyle duzelmıstım ama yürümekte zorlanıyordum bırı benı yatırıp kaldırıyordu içerden asırı agrı ve acı hıssedıyordum bunun gıbı bır durum yasasanız emınım ki anlarsınız bır de operasyon bölgenızde şişlikte oluyor kızarma dısında