Beyzadrs Anonim97 şarküteri ürünlerinden uzak dursanız güzel olur ama ben de onun dışında canım çekerse yiyorum ya. Özellikle ilk üç ay organ gelişiminde dikkat ettim ama şimdi çok canım çekiyor çikolata vs yiyorum