Elvinsu Selam kızlar teste pozittif gormuştum hastaneye hittim kan verdim doğru sonuç çıktı altan baktı doktor kese yoktu daha cok yeni dedi ben kaç haftalık dıye sordum kac haftalık oldugu belli bile değil dedi 3 gün sonra tekrar gel dedi ve bende gıtmedim iki de bir altan bakılmasına karşıyım oyuzden bekliyorum 2 hafta daha geçsin sonra gıdeyım diyorum hem kese hemse bebegın kalp atısı için son adet tarihime gore 5 haftalık uygulama da oyle gozukuyor benim gibi düşünenler var mı acaba bilgi verırseniz sevinirim
Cansu4401 Elvinsu iki hafta normal bence canım ama bu durumda mutlaka folik asit yazdr doktoruna gidene kadar kullan hayırlı olsun
minikbebegim06 Elvinsu alttan muayene yapılmasının size ya da bebeğe hiçbir zararı yok aksine karından görülemeyen çoğu şeyi vajinal ultrason ile görüp tespit tedavi uyguluyorlar
LadyX Elvinsu ben hemen gitmiştim, bence herkes gitmeli. Kan tahlilleriniz yapılmalı, beta HCG hormonunun düzenli takibi sağlanmalı, folik asiti ve doktorunuzun önereceği ilaçları kullanmaya başlamanız da önemli.
canimbebegim0909 Elvinsu önemli olan keseyi görüp dış gebelik olup olmadığını anlamaları o yüzden keseyi erkenden görmek çok önemli yoksa bazen dış gebelikte tüplerde kalp atışı görenler oluyor allah korusun tüplerini aldıranlar bile olabilir keseyi gördükten sonra kalp atışı için ister 7 ister 8. Haftada gidersiniz ama keseyi mutlaka görün
Elvinsu minikbebegim06 aleti vajınaya koyum içinde gezdiriyor yukarı aşağı sağa sola çok korkmuştum ağrısı sızı yok tabiki ama bebek için korktum
highlighter1010 Bence de erkenden gitmeye gerek yok doğru yapıyorsunuz sonra da kese oldu mu, bebek oluştu mu, bebek büyüyor mu, kalbi atacak mı diye defalarca giden var
minikbebegim06 highlighter1010 asla katılmıyorum anormal bir durum varsa beklemek yerine erkenden gidip sorunu çözmek daha doğru
Elvinsu minikbebegim06 içime kurt düşürmeyin ya 🙁 ikinci hamileliğim ilk bebeğim de erken gitmiştim kese yok bebek yok düşük dedi doktor ben doktoru dınlemedim iyiki de dinlemedim şuan 3 yaşında oğlum
highlighter1010 minikbebegim06 anormal durum olsa ağrı kanama bir şekilde kendini belli ediyor 1 i kötü 3 gebelik geçirmiş biri olarak söylüyorum bakış açısı saygı duyuyoru ben hanımefendiye fikrimi belirtiyorum siz de kendisine direk belirtebilirsiniz fikrinizi 😊
minikbebegim06 Elvinsu o probun ucunun bebeğe ulaşması mümkün değil bir sıkıntı yaratacak olsa doktorlar yapar mi sizi ya da bebeği neden riske atsınlar iyiliğiniz için yapılıyor
Zeynep9120 Elvinsu bende baktırdm o seklde 5 küsür haftada alttan gozukmustu hcbir zararı yok ıkı gebelıgmdede bakldı suan 34+1 haftalıgım rahat ol yani
minikbebegim06 Elvinsu canim bak kork ya da endişe et diye yazmıyorum bunları ama Allah korusun dışarı vuran değil icerde bir kanama durumu kesenin farklı yere yerleşmesi vs olsa ilaçla iğneyle önüne gecilebilecek durumlar var gidip erkenden öğrenip önlem almak daha doğru geliyor bana 3 haftalikken öğrendim gebeliğimi doktor ne zaman çağırsa gittim alttan muayenede oldum olması gereken yapılması gereken şeyi doktor biliyor ne zaman gel dediyse gitmek gerekir burda kim nasıl bilsin gebelik durumun sürecin nedir nasıl ilerliyor
LadyX Elvinsu kese 5haftalıkken görünebilir. Ama dediğim gibi görünmese de kanınız alınıp insülin, tsh, beta hcg gibi hormonlarının düzeylerinin tespiti yapılıp bu değerler takip altına alınmalıdır. Kontrollü olmak önemli.
Sena4141 Elvinsu görünüyor canım 2 gün önce 678 beta ile alttan muayene ederek keseyi 4 mm olarak gördü sende vakit çok geçirme tekrardan git ama birşey yoktur kafana takma benimkini de gördü ama yanında kanama kanalı var perşembe yarın yani tekrardan çağırdı birdaha bakalım azalmış mı diye mesela çok güzel duygular ama çok zahmetli işler bu süreçte daha 5 haftalıkken onu anladım 🥹
Esra4270 Ben ilk kez gitmek için 7. Haftayı bekleyecektim ama 6. Haftaya girdiğim gün lekelenme olmuştu ertesi gün 6+1de gittim keseyi gördüm 7+1de hem bebeği gördüm hem kalp atışını ben de alttan baktırmak istemediğim için bekledim
Yamanebruu Esra4270 nekadar tehlikeli birsey yapmissiniz allah gostermesin ya dış gebelik olmus olsaydi belkide caninizdan olurdunuz
Mor-kelebek Elvinsu canım gidince bana da haber ver olur mu benimde daha tahminime göre 3 haftalık bende 5-6 ya kadar beklemeyi düşünüyorum inşallah bir sıkıntı olmaz
minikbebegim06 Mor-kelebek verse ne olacak ki hanımefendinin gebelik süreci farklı sizinki farklı herkesin gebeliği kendine özel onda sorun olmaz Allah korusun siz de olur sonuçta doktor onu muayene edecek sizi değil