Deryakaya1802 Cansu4401 çok geçmiş olsun hiç üzülme desem de insanın içinde bi yara gibi kalıyo o bağ oluşuyo öğrendiğin andan itibaren ama eğer sağlıklı olsaydı önünde hiçbi şey duramazdı ve o bebek gelişirdii aynı şeyi yaşadım ben de ilk gebeliğimde. İnşallah istediğiniz zaman sağlıklı güzel bi gebeliğiniz olur 🥰
Biyiklikedi Cansu4401 Allah sabır versin size. Geçen sene aynısını yaşadım bende. Gerçekten zorlu bir süreç.
Biyiklikedi Cansu4401 Evet ağrısı,sızısı bir yana o psikolojisi çok kötü gerçekten. Benim bir kızım var çok şükür, onunla avundum. Rabbim yanınızda olsun İnşAllah tez zamanda sağlıklı bir gebelik yaşarsınız.