Kızlar bilen bilir burdan beri ikinci gebeliğimdi normalde 8+3 ama bebek gelişmemiş kalp atısıda hiç duyulmadı yarın kürtaj olacam okadar üzgünmki anlatamam Rabbim böyle hayırlı gördü demkki bende elendim kızlar Rabbim diyer hamilelere saglıklı doğumlar nasip etsin kaç gündür kürtaj postları çok okudum demekki bende yaşıycakmısım🥺🥺