Nurgul_07 ben ses vereyim🤭
İyi gidiyor inşallah onlarda iyidir 🥲 çok korkuyorum bir şey olacak diye
Kaybım olduğu ve ikiz olduğu için her hafta gidiyordum en son kontrolde 3 hafta sonra çağırdı ve çok var ne yapacağım bilmiyorum 🥲eşimde bekleyeceğiz diyor
Çok yoğun bir rahatsızlığım yok sadece üç gündür gribim o beni tedirgin ediyor doğal şeylerle geçirmeye çalışıyorum 🙏🏻
Bu arada bir şey sormak istiyorum bir ara keseyken sanırım 1 gün ilerideydi sonrasında gerideydi bu en son gittiğimiz de her şey yolunda tabi kalpleri hızlanmış felan ama sata göre 1 hafta geriden geliyorlar hep mi böyle gider yoksa yakalar mı kötü gerilik felan olsa derdi dimi
Kaybettiğim bebek te 1 hafta gerideydi 2 hafta sonra gittiğimde kaybettiğimizi öğrendim doktor ne kadar geçmişi unut dese de sürekli aklımda bide şuan ikiz riskli gebelik sürekli ya birini ikisini kaybedersem durursa anlamazsam diye içim içimi yiyor 🥲