Kartanesi-24 Naviber benimde 7. Ve 9. Haftalarda kanamam oldu ikisinde de hemen acile gittim elhamdülillah bir sorun yok dediler tüp bebeklerde böyle durumlar olabiliyor sanırım ama tanı dikkat etmek gerekli ve doktora görünmek lazım