Merhabalar ben tüp bebek ile gebe kaldım. Altıncı haftada ağrısız kanamam başladı. Başta kahverengiydi şimdi normal kırmızı kanama yaşıyorum. Bu şekilde kanama yaşayıp gebeliği sağlıklı devam eden oldu mu? Sürekli dinlenmek mi gerekiyor? Ayağı kalktığımda kanama oluyor çünkü.