0680 oğlumu Hatice Çelik doğurttu sezaryen ile evet doktor iyi Güler yüzlü vs ama hastane tam bir ticarethane olmuş. İkinci hamleliğimde paket almaya gittiğimizde onlardan kaynaklı ödeme yapamamıştık bir hafta sonra tekrar ödeme yapmaya gittiğimizde fiyat artırdılar zam geldi dediler düşmesi gereken ücretleri düşmediler resmen işinize gelirse böyle hesabı yaptılar ilk doğumumu da orada yapmama rağmen… öyle olunca etlik şehire devam ettim evet bazı doktorlar çok suratsız gerçekten ama genel olarak iyi yeni temiz ve düzenli bir hastane. Lokmam hekim de daha çok sıra bekliyordum muayene olmak için bence şans verilebilir her şeye ayrıntılı bakıyorlar devlet hastanesi deyip burun kıvırmamak gerek çoğu özelden çok daha iyi görmüş oldum