İlk doğumunu Sincan Lokman Hekim de yaptım. Doktorum Özgül Hocaydı, kontrollere giderken ne tatlı kadın çok ilgileniyor diye mutlu bir şekilde gidiyordum. Normal doğum istiyordum, zayıfsın işte şartlar uygun yaparsın dedi. 39+4 de kontrolüm vardı bebeğin kalp atışları düzensiz diye aniden sezeryana aldı. Doktor dedik güvendik ama sonradan anladım ki biraz haftasonu beni beklemek istemedi galiba. Zaten geleni geçeni sezeryana alıyorlsrdı. Mahremiyet benim için de önemliydi ama zerre miktar umurlarında olmadı. Bir kere anestesizt erkek ve afedersiniz görmediğiniz yeri kalmıyor. Sonra odalarda da bizim tuvalette sürekli şu sızıntısı vardı şıp şıp sesler geliyordu. Velhasılı ben hiç memnun kalmadım. Ayrıca doğumda doktor kesti çocuğu çıkardı bastı gitti dikişleri başka erkek doktorlara bıraktı. Daha da oraya gitmem. Tabi o benim tecrübem başka memnun olan vardır orasını bilemem. Şimdi ikinciye hamileyim ankara bilkent şehir hastanesine gidiyorum. Ssvd istiyorum takipli hastayım, gebe okuluna da başladım. Bakalım oraya gidenlerle ayrı bir ilgileniyorlar gibi geldi bana. Bir de devleti tecrübe edeceğim. Allah size kolay doğum nasip etsin 🤲