Hdyhdy ben elimden geldikçe yürümeye Çalıştım vücudum Toparlansın dikişlerim iyileşsin diye hemşirelerim de demişti ki ben çok nazlı bir olmama rağmen çok şükür erken toparladım o yüzden bir de destekçi fazla olmadığı için toparlamak zorunda kaldım artık ama zaten ağrım ağrı hissetmiyorsunuz ki orası uyuşuk olduğu için ben 1 ay oldu doğum yapalı hâlâ bile bazen tuvalet hissiyatımı hissetmiyorum çok çok şiddetli sancım olur hissediyorum karım bölgemde narkozun etkisi 6 ay sonra kalkar diyorlar biraz Psikolojikmen kendini toparlaman kazım beni gören ne nazlısın diyordu😂