Hdyhdy Kızlar sezaryen sonrası klozet kullanıyorum ama artık normal tuvaleti de denemek istiyorum 10 gün geçti sezeryan olalı, sizler ne yapmistiniz? Ben dikişlerim açılır diye korkuyorum normal tuvaletten
Fatmadmr37 Hdyhdy biraz tehlikeli olabilir bence daha yeni dogum yapmışsınız ve biliyosunuz o tuvalete baya egilmeniz lazım ve dikisleriniz de sıkışıp acıyabilir. Klozet varken bence şimdi alaturka denemeyin.
Aylaa123 Hdyhdy bem normalde asla klozet kullanamam ama sezaryen sonrası 25 güm kadar kullanmak zorunda kaldım sonrasında alaturka tuvalete geçtik bence biraz daha erken sizin için
Aaaabbbccc Hdyhdy hastanede kavman yapıldı içimde gaz kaldı ve tam tuvalete çıkamadım sezaryan sonrası zaten tuvalet hisiyatı gidiyor bi süre ben o zaman bike çok sancı çektim mecbur rahat çıkmak için ilk haftadan tam oturmadan parmak ucunda oturarak idrarımı gazımı çıkartmaya çalıştım sonrasında bi tanıdığıma dedim çok kızdı ama asla diğerinde rahat olmadığım için 1 hafta olmadan ikisinide kullanır oldum şimdi kendi evimde tek normal tuvalet olduğu için zorlamıyor ha ama bende sıkıntı yapmadı size de yapmıyacak diye bisi yok ben asla kendimi sıkmadım birde doktorum çok iyidi normal dikis değil yapıştırma yaptı bana ondan bi sıkıntı yaratmadı şükür bende çok korkuyordum dikişlerin acıkmasından ama nerde nasıl olursa olsun yeterki tuvalete çıkım kafasındaydım ben🤦♀️
Hdyhdy Fatmadmr37 bir yanim riske atmak istemiyor bir yanım da sezaryen doğurup 3 gün sonra gezip hiçbir şey olmamış gibi davrananlari görünce ben mi nazlıyım acaba diyor
Hdyhdy Aylaa123 bu instamomlar falan nasıl hemen ayağa kalkıyor acaba bir bakıyorum doğurup hastanede pozlar vermeler hemen ayaklanip gezmeler falan
Fatmadmr37 Hdyhdy herkesin bunyesi bir değil canım bende çok duydum hemen ayağa kalkıp bir şey olmamis gibi gezinenleri. bende acıya ağrıya çok dayanıklı biriyim normalde ama sezeryan acısını ölsem unutmam sanırım benim çok çok zordu ilk ayağa kalkış ve ilk 2 3 gün ağlaya ağlaya hep ayağa kalktım canımdan can gitti. ama mesela sanırım daha 1 haftalikti kızım sağlık ocağına topuk kanı vermeye gittik. Yarım saat yürüdüm yarım saat de dönüşte yürüdüm düzelmistim. Sen kendini tehlikeye atma aman biraz daha zaman geçsin bir şey olmaz.
Aylaa123 Hdyhdy instamom değildim ama bende hemen ayaklandım 3. Gün çarşıya yürüyüşe çıkmıstım 😂sadece tuvaletete eğilmek sıkıntıydı
Aslaninannesi_ Hdyhdy bugün bunu kendime soruyordum 😀tam 10 gün oldu hala tam anlamıyla büyük tuvalete rahat çıkamıyorum
Aaaabbbccc Hdyhdy ben elimden geldikçe yürümeye Çalıştım vücudum Toparlansın dikişlerim iyileşsin diye hemşirelerim de demişti ki ben çok nazlı bir olmama rağmen çok şükür erken toparladım o yüzden bir de destekçi fazla olmadığı için toparlamak zorunda kaldım artık ama zaten ağrım ağrı hissetmiyorsunuz ki orası uyuşuk olduğu için ben 1 ay oldu doğum yapalı hâlâ bile bazen tuvalet hissiyatımı hissetmiyorum çok çok şiddetli sancım olur hissediyorum karım bölgemde narkozun etkisi 6 ay sonra kalkar diyorlar biraz Psikolojikmen kendini toparlaman kazım beni gören ne nazlısın diyordu😂
Neferut Hdyhdy Kesinlikle, hem zaten alaturkaya oturmak zor olacaktır sizin için klozet daha rahat ettirir
Hdyhdy Neferut teşekkür ederim ❤️ tam olarak ne zaman iyileşiyoruz acaba bu süreç çok uzar mi yataktan kalkarken çok zor oluyor dikişlerim felaket acıyor
Neferut Hdyhdy kaç gün oldu doğum yapalı? Benim iki hafta sonra ağrılarım kesilmişti tamamen Gördüm 10 gün geçmiş diğer hafta falan baya azalır ağrılarınız inşallah
Hdyhdy Aylaa123 ya nasıl yaptınız acaba bunu ☺️ ben normalde çok hareketli biriyimdir , yatmayı çok sevmem hamileliğim boyunca yatmadım son günüme kadar hep işlerimi yaptım ama ona rağmen 10 gün oldu toparlanamadim
Aylaa123 Hdyhdy ilk sezaryen olduğum günde saat başı kalkıp 5 10 dk sürekli yürüdüm bence biraz bünye meselesi öyle ağrım sızım olmadı sadece regl ağrısı gibi ağrılarım oldu oda dayanılmıcak gibi değildi
Hdyhdy Aylaa123 ben de ilk günden beri sürekli yürüyorum, hatta bugün 12. Günüm evimin işlerini yapip yemeğimi falan da yapiyorum ama yatip kalkarken dikişlerim çok acıyor
Hdyhdy Fatmadmr37 ben de ilk gün hemen yürüdüm yardımsız acıdı ama dayandım, şimdi 12 gün oldu ev işleri, yemek vs ben yapıyorum çocuğuma bakıyorum ama yatip kalkarken dikişlerim acıyor