Mervecimmm Liddle_mom acilden giriş yap bence. Sancım var falan diye bir şey uydur direkt seni kadın doğuma yönlendirir zaten. 24 saat gidebilirsin hem 😁
Guzel_bebem Liddle_mom sadece randövü anlamıyorsunuz hastaneden sıra fişi alabilirsiniz benimde öyle oldu hastaneye gittim sıra aldım bı sıkıntı yok
Liddle_mom Girlmama hiç olmassa acilden giriş yaparım martın ortasında bidahaki randevu çok uzun oluyo zaman
Blueeberryy Liddle_mom benimde aksamlari karnim semsert dolasiyodum ne diyolar kasilmalara ilk zamanlar gece gunduz demeden uyuyodu 3. Haftadan sonra geceleri gaz olmaya basladi bide etrafa bakiyo merakli merakli gunduz niye bakmiyosa🤣