Liddle_mom Bugun randevum vardı devlette an itibariyle iptal etmek duurmunda kaldım 13 martta ancak randevu alabilicem hastaneye gidip normal sıra alabilirmiyim acaba🤷♀️
seyma0661 Liddle_mom kaçıncı haftadasınız? 30.haftadan sonra doktorum randevu bulamazsan direkt gelebilirsin demişti
akdeniiss Liddle_mom benimde böyle olmuştu erkenden gidip sıra aldım öncesinde hastaneyi de aradım sordum alabilirsiniz dediler
Mervecimmm Liddle_mom acilden giriş yap bence. Sancım var falan diye bir şey uydur direkt seni kadın doğuma yönlendirir zaten. 24 saat gidebilirsin hem 😁
seyma0661 Liddle_mom canım şimdi hastaneye geldim bende randevu bulamamıştım ya hafta farketmiyormuş direkt hasta kayıttan randevu almanız yeterli
mozdemir2619 Bende de aynı durum var gidip normal randevu alabildim dün nırmalde 7 marta kadar alamıyordum
Edanursoylu Hastaneden hastaneye fark ediyor bu durum. Gittiğim hastanede doktorlar 3 4 defa denk geldim kabul etmiyorlar. Yinede denemekte fayda var.
Melekyldz16 Liddle_mom şehir hastanesine gidiyorum doktorum yoktu 40 haftalıkta gebeyim randevuda yoktı maalesef hiç bir doktor kabul etmiyor her hastane farklı sanırım
Liddle_mom Blueeberryy kasılmalar hariç mükemmel gidiyoruz maşşallahbenimkide gececi olcak büyük ihtimalle geceleri kuduruyo🥰🤣
Blueeberryy Liddle_mom benimde aksamlari karnim semsert dolasiyodum ne diyolar kasilmalara ilk zamanlar gece gunduz demeden uyuyodu 3. Haftadan sonra geceleri gaz olmaya basladi bide etrafa bakiyo merakli merakli gunduz niye bakmiyosa🤣
Liddle_mom Girlmama hiç olmassa acilden giriş yaparım martın ortasında bidahaki randevu çok uzun oluyo zaman