Girlmama ash62an bence eşin işi mi vardır toplantısı mı vardır bıraksın artık ya da taksiyle git erken müdahale her zaman daha iyidir
ash62an Meltemanneolsun Girlmama umrumdadegil ppmerlina Geldim kızlarrrr sağlıklıymış bebişim turp gibiymiş ama kanlı ishal için yetişkin acilde bekliyorum şimdi
Meltemanneolsun ash62an sevindim canım Basur olmuş olsbilir misin poponda bir svi hissi var mıydı peki. Hamilelikte ol anılıyor çünkü 1bkere bende de olmuştu bı kaç damla kan ama popodan gelmiş görünce ben de çok korkmuştum
irem41- ash62an merhabalar oncelikle cok gecmis olsun posth zat zor hizlica indim guzel haberlerinizi almak icin ki cok sukur iyimis bebisiniz.Bende Kocaelindeyim hangi hastanaye gidiyorsunuz acaba normalde😍
ash62an Meltemanneolsun yok yok kontrol ettiler kanamanın sebebi belli değil ama değerlerim normal ekg de çektirdim