ash62an devlet hastaneleri bu konuda çok yetersiz maalesef. Benim ilk gebeliğim sağlıksıztı 9 haftalıkken kalbi durdu devlete gittiğimde benden ekg akciğer filmi istedi bunları çektir sonuçlar çıkınca anesteziye randevu al gel doktor izin verirse kürtaj yapıcaz dedi kavga edip çıkmıştım hastaneden içimdeki ölü bebekle 2-3 hafta daha kalmam söylendi nerdeyse ki 9 haftadan sonra ölü bebek anneyi de zehirleyip öldürür. Bunlar yüzünden mecburen özele gidip sonrasında maddi olarak zora giriyoruz maalesef.