Pazartesi tam 38 haftalıkken kontrole gittim. Bu tarihten itibaren istediğin zaman alabiliriz doğuma dedi. Ama kendini iyi hissedersen 1 mart 3 msrt bekleyelim dedi. Ben de 3 martı seçtiö tam 39. Haftama denk geliyor. İlk kızımda 37.+4te zorunlu alınmıştı riskten dolayı. İçim hem buruktu erken alındığı için. Açıkçası bana 38 39 haftalar hiç geç gelmiyor, aksine erken müdahale edilmesini istemiyordum. Bu sefer risk olmayınca doktorum da beklememizi istedi zaten.