Fdle doğrudur insanın kafası yerinde olmuyo oluruz inşallah benim birde kalbi durdu on haftalik ondan sonra bı kizim oldum şimdide iki kere üst üste boş gebelik Allah’tan umut kesilmez ama ben biraz yoruldum sanırım yinede herşeye pozitif bakmak lazım vardır bunda da bı hayır bu arada hala sancım var dusuremedim kesinlikle kürtaj olun naçizane fikrim