3 gündür kanamam var demiştim lekelenme şeklinde bugün aşırı sancım vardı ve kırmızı pıhtıya dönmüştü hemen 3.bi hastaneye geldik ve beklediğim sonuç 🥲 boş gebelik ve düşük yapıyorum kendiliğinden düşmezse kürtaj olacağım doktorlar 2.bos gebelik çok nadir görülür demişti o olay beni buldu Eylül de de olmuştum bı boş gebelik buda iki oldu.Bazen nasibi zorlamamak lazımmış onu anladım. Gönül buraya doğum hikayesi yazmayı isterdi ama olmadı. Umarım herkes sağlıkla kavuşur bebeğine 🙏