Kızlar selam mart ayına randevu aldım şeker yüklemesi için ailede halam şeker hastası en azından varsa bebeğime olası zararını önden bilip dikkat etmek adına.. testten 3 gün önce glukoz diyeti uygulamamı söylediler ve 3 günlük yiyeceğim yemeklerin listesini verdiler yiyeceğim şeylerin hepsi şekerli şeyler çayı bile şekerli içmem gerektiği yazıyor ancak şekerim yoksa bile bu yiyeceğim şeyler otomatik olarak şekerimin yüksek çıkmasını sağlamaz mı ki. Bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi ?