birprensbirprensesannesi_ Kızlar ikinci çocuğuma hamileyim doğumdan sonra kaynanam sana ben bakarım diyor ama bakacağı ortam köy yeri geleni gideni oluyor genelde ve ben rahat edemiyorum genel olarak kalmaya gittiğimiz zamanda sizce kendi evimde tek mi kalsam kaynanam mı baksa
Girlmama birprensbirprensesannesi_ kendi evinde tek kal daha iyi sana bakıp da napıcak 3 5 temizlik yemek yani max yapacağı hem düzenini bozma hem de bebek için de en iyisi kendi evinde olması
Edanursoylu birprensbirprensesannesi_ ben olsam evimde zar zor kendi kendime yeterim. Benim yapim bu yeni doğmuş çocuğun yanına ne kalabalık gelsin isterim nede sürekli kafamda dırdır edilsin. Sizde rahatsız olursanız evinizde olun bakan olsa iyi olur derseniz gidin tabii.
keyfimin-kahyasi-misin birprensbirprensesannesi_ kendi evinde tek kal eğer ki sezeryan değilse kimseye gerek yok
irem4_rc birprensbirprensesannesi_ Bence kendi evinde tek kal geleni gideni çok oluyorsa kayınvalidenin bebeği de düşünmek lazım bağışıklığı çok düşük nede olsa
birprensbirprensesannesi_ Girlmama bende öyle düşünüyorumda eşim nasıl yetişeceksin yemek felan nasıl yapacaksın diyor bende dedim her zaman yanımda birini bulamam bu düzene alışmam lazım
birprensbirprensesannesi_ Edanursoylu bakmaya bakarlarda hepsi bir üşüşür başıma ben nefret ederim öyle şeylerden tahat vermezler uyutmazlar
birprensbirprensesannesi_ keyfimin-kahyasi-misin şu an daha belli değil doğumum nasıl olacağı ama ilki normaldi
Girlmama birprensbirprensesannesi_ bişeyler hazırlayıp buzluğa at mantı içli köfte yüzük çorbası poaça börek falan fıt fıt hemen yaparsın eşin de yardım ediversin çocuğa bakar o sende hemen yemek yaparsın
keyfimin-kahyasi-misin birprensbirprensesannesi_ Eşimde bı sure yaninda olur muhtemelen kendi ortamın daha iyi olur
birprensbirprensesannesi_ keyfimin-kahyasi-misin bencede bende öyle düşünüyorum istiyorum birde eşimin babası çok işe gidip gelmiyor oda evde olursa hiç rahat edemem
Kylr Bakacaksa gelsin senin evinde baksın, bakarım ama onun evinde. Hiç bakmasın daha iyi. Evet ilk günler için biri şart aslında en azından yemek yapıp önünüze koyacak ama oraya gitmekten iyidir bence.
birprensbirprensesannesi_ Kylr önüme yemek yapmaya yapan olurda benden beklerler illa ki yediğimi yıkamamı bekleyen olabilir yani sıkıntılı yani o yüzden ne uyuturlar ne de başka bişey bebeği sevmeye girebilirler aniden ben sinir olurum bu tarz şeylere
Kylr birprensbirprensesannesi_ yok ben kendi evinizde önünüze yemek koyan olsa iyi olur anlamında söylemiştim. He hem oraya gidip bide üstüne iş güç yapacaksanız ne kıymeti var. Kendi evinizin işini yaparsınız bari başınız ağrımaz.
birprensbirprensesannesi_ Girlmama zaten bir çok şeyim hazır eşim orada kal ne olacak sanki diyor ama rahat edemeyecek olan ben banyo yapmak istesem yapamam sonuçta benim evimin banyosu değil
birprensbirprensesannesi_ Kylr yani öyle tabii ki kendi evimin işi dursa olurda ben toparlanana kadar ama başkasının evinde olmaz yaa
Girlmama birprensbirprensesannesi_ eşin orda kalsın çok istiyorsa annesini falan mı emecek kocan acaba 😂 sinirlendim milletin içinde otur uzan o bu şu laf ederler bir de kesin insan rahat rahat duş alıp bornozuyla oturmak istiyor yani iki ağlama numarası yap anlamıyorsa ay ben fenalaşoyorum falan de belki korkar ben senin yerinde olsam çenesine bir aparkat çakardım valla
Elif_su4 birprensbirprensesannesi_ ay en güzeli kimseye minnet etmemek,inan ki kaynanam yanındayken daha stresli olursun ,eğer kendi kendine yetebileceksen esin de yardımcı oluyorsa bosver kvyi
birprensbirprensesannesi_ Girlmama Yanii ben rahat banyo yapamam istediğim saatte uyuyup uyanamam bile ilk hamileliğimde baktılar ama 9 da kahvaltı yapıyorlardı beni çağırıyorlardı mesela yine böyle olacağını bildiğim için istemiyorum onlarla bir yapmak istemiyorum mesela