Gizemsli- Benimde bir düşüğüm oldu ve 2 yaşında oğlum var. Aslında daha rahat olman gerekiyorsun canim çünkü bu yollardan geçtin zaten. Olacağı varsa Allah yazdiysa her türlü olur ne kadar çok korusan bile. Benim gebeliğim planlı değildi, hamile olduğumu bilmiyordum.. ameliyat oldum ve ağır ilaçlar içtim ama genede tutundu. Allah yazdıysa her türlü olur