Elifurkan03 Gizemsli- korkulacak bir şey yok bende pamuklu bez koyuyorum akıntı kuruduğunda bu renge dönüyor
Gizemsli- Elifurkan03 için rahatladı kan olmasından veya kahve renkli kanda oluyurmuş korkmuştum baya birde öksürük var acaba ondan mı oluyor baskı dedim
Elifurkan03 Gizemsli- vücut normal döneme göre daha fazla akıntı üretiyor hamilelik döneminde mikrop ve enfeksiyon riskine karşı
Gizemsli- Elifurkan03 evet ama öksürüğüm var bir yandan iki gündür dedim acaba öksürdükçe o yüzden mi oluyor rahime baskı falan
Serenityyy1 Gizemsli- enfeksiyon akıntısı bu bende de oluyor devamlı korkmanı gerektirecek bir sey degil icin rahatlamazsa acile git emin olursun ama bence gerekli degil
Gizemsli- Serenityyy1 açık kahve gibi mi canım yani rengini tam anlayamadım progestan fitil de kullanıyorum akşam yatmadan ama daha dün akşam koyduğum şey az önce geri gelmez enfeksiyon olabilir aynen
Serenityyy1 Gizemsli- ben sarı renk gördüm sizde bende de sarı renk oluyor son 1 haftadır aşırı sancı vs olmayınca önemsemiyorum
Seyma0323 Yok canim korkutulcak bişey değil. Ya idrar kaçması ya da akıntı ama belki enfeksiyonda olabilir
Meltemanneolsun Hayır canım normal daha bugün sordum doktoruma kokulu değilse eğer korkma kokuluysa da eğer enfeksiyon vardır o kadar kanama değil korkma ben de 17. Haftadayim böyle geliyor hatta daha fazla geliyor benim
Newmomdml Gizemsli- sık sık degistirirsen yaomaz hijyenine dikkat edersen. Suyu bol ic bu akinti azalir. Azalmaz veya yanma vs olursa doktora gidip mutlaka idrar tahlili verin