Accountant
Benim demir hapım öyleydi.İçinde bi cok sey vardı tek bi hapta hepsi mevcutta,kapsül olaraktı.Yutmakta zorlanma olursa, kapsülünü cıkarıpta içebiliyosun ama öyle içmeme rağmen bana ağır gelmişti dokunmuştu.
Kapsül olanından deneyin olmadı kapsülünü boşaltada bilirsin buda bi avantaj olur size haptan daha kolay kapsül yutmak.
Doktorunuza danışın kapsüllü kapsülsüz içilenden yazarsa daha iyi olur