Ben kabin boy çanta hazırladım ama tam sığamadım gibi 🥲 devlette sezaryen doğum yapacağım ve 2 gün kalacağım o sebeple baya eşya aldım. Çarşaf , yastık kılıfı filan öyle şeyler de koydum . İlk doğumumda çok lazım olmuştu. Hal böyle olunca bavula sığamıyorum 🫣😅 35+4 haftalığım. Hastane çantam tamamen hazır. Dip köşe ev temizliğine başladım oda bu hafta biter inşallah veeee artık hazırız 🥲