Bende 37 haftalığım. 2 haftadır falan hastane çantam açık, yap yap bitmiyor 😃hala bişeyler koyıyorum içine. En son bugün biberonu falsn yıkadım kpydum bezleri koydum. Son bi çekim kıyafeti kaldı bebeğin, ütülenip o konacak. Ağzı açık bir türlü kapanmıyor eksik bitmiyor 😃